Новини      

     
Студія     
     
Складові звуку     
     
Компоненти     
     
Оформлення     
     
Hi-End проекти     
     
Hi-Fi проекти     
     
Прості проекти     
     
Шумоізоляція     
     
Чемпіонат     
     
Контакти     
     
Партнерство     
     
     
     
     
 

Наступ на Мазду - 2

     Нема межі досконалості, а рукам спокою - Мазда 3 повертається. Вірніше, це інша Мазда, хоча теж належить члену українського мазда-клубу, Андрію, який, послухавши уже описану тут раніше машину Halin-a, сказав: "Я теж так хочу!". А оскільки нові ідеї стосовно поглиблення та розширення не давали спати, робота закипіла.

     По-перше, Halin задумав робити твік ресівера дещо по-іншому, використовуючи інші компоненти, для отримання ще більш глибокого басу та приємнішої середини, попутно розібравшись з хитромудрою тонокомпенсацією японців, яка робила з амплітудно-частотної характеристики двогорбого верблюда, а знімати-ставити свій головний пристрій він уже втомився. Ну а тут як раз нагода - і поекспериментувати можна, і людині добре зробити. Як виявлилось, усі задумки були вірними і поглиблення та покращення пройшло вельми успішно. По-друге, було цікаво опробувати оновлену акустику Audiotec Fischer.
     Фронтальна акустика, теж 2-компонентна, уже за опробуваною схемою встановлення, лише кути довороту мідбасових динаміків змінені на трохи оптимальніші - Helix P236 Precision. Правда, кросовери, не дивлячись на їхню неземну красу, теж довелось поміняти на власного виробництва - може більшість слухачів нічого б і не помітили, але мені деякі фазові зсуви вуха різали.

       

     Твітери в цьому комплекті хоч і більші за розміром, ніж Dego, але так само без ускладнень помістились на стійках як рідні.
     Підсилювач уже знайомий за попередньою інсталяцією Helix B4 Precision, в тому ж місці на подібній фальш-панелі - дуже вже зручно його там монтувати: не заважає, надмірно в очі не кидається.

       

     А от ящик для сабвуфера вартий уваги. Розміщений він в протилежному, лівому крилі - місця там більше, тож можна без проблем назбирати потрібні 20 літрів внутрішнього об`єму. До речі, в 20 літрах Helix P10 Precision, той, що раніше був W10 Competition, звучить приємніше, глибше, ніж в 17, як часто рекомендують його ставити.

       

     На групі фотографій вище зображено процес виготовлення ящика, який триває 3-4 дні. Нижче - все готово і встановлено на місце. На цей раз мені захотілось не комбінувати різні декоративні матеріали, а перетягнути усе одним. Вийшло зовсім не зле.

       

       

     В якості завершення наведу слова Андрія про свою тепершіню аудіо систему, сказані ним в форумі мазда-клубу: "Звук такий, что нема бажання виходити з машини!!! Чудове звучання в абсолютно різних музичних композиціях, починаючи з ум-ца-ум-ца і закінчуючи Дідюлею і Enigma". Як то кажуть, no comments...